The wishlist name can't be left blank

Klachtenprocedure

Wij hechten erg veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en de geleverde service. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht naar tevredenheid af te handelen.

Wanneer u niet tevreden bent over een product, de verzending, de afhandeling van uw bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u over deze afhandeling een klacht indienen.

U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen naar info@hekkenwereld.nl of schriftelijk een klacht versturen naar:

Hekkenwereld
T.a.v. Klantenservice
Westgaag 10
3155DE Maasland

Vermeld in beide gevallen ook uw ordernummer.

Wij brengen u binnen 14 dagen per e-mail of post op de hoogte over de status van uw klacht en zal u een inhoudelijke reactie ontvangen op de ingediende klacht.

Als klachtenbemiddeling niet tot het gewenste resultaat leidt, is er een zogenaamd geschil ontstaan. U kunt dit geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel op www.degeschillencommissie.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/ en kunt een geschil ter bemiddeling ook voorleggen aan Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org.

Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org